AKIBAT BAJU RAYA, SEORANG LELAKI DISAHKAN MENINGGAL DUNIA!

"Mak, kenapa Ayah belum balik? Ayah janji nak belikan baju raya kita, Mak, kenapa Mak diam ni" - Tanya seorang anak kepada ibunya sambil terpinga-pinga

Sedih dan terkejut gila kalau tiba-tiba anda dapat panggilan dari seorang yang tidak dikenali dan khabarnya suami atau ayah anda telah tiada.

Bayangkan jika salah seorang keluarga anda pergi tanpa sempat ucap selamat tinggal sebelum menyambut hari perayaan. Bayangkan bagaimana raya anda ketika itu, janggal bukan?

Kisah ini dikhabarkan pernah berlaku di negara kita sendiri, dan tidak mustahil juga jika kejadian ini boleh berlaku dalam keluarga anda. Seorang lelaki lebih mesra dipanggil MAEL (bukan nama sebenar) yang dipercayai meninggal akibat demam berpanjangan yang berpunca dari tertekan dengan kemelut kewangan lalu mula berfikir tentang cara nak cari duit untuk belikan baju raya. Akibat bimbang akan senyuman keluarganya terjejas, lelaki itu bertindak berdiam diri dan pendam perasaan sendirian lalu memakan dirinya sendiri.


Diharapkan anda semua tidak jadi beginilah, admin nak share satu event yang sesuai untuk sesiapa yang ada masalah KUDIS KEWANGAN, IKLAN MENYEPI dan SENDIRI JUAL SENDIRI BELI.


Satu program Workshop dimana anda boleh belajar buat iklan di WhatsApp, Facebook & Insta dengan cara yang betul dan supaya iklan anda TIDAK DIGERUNI ORANG SEPERTI NAMPAK HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH !! Malah iklan anda akan disukai dan sasaran pelanggan boleh TAK TIDUR LENA sebab JATUH CINTA dengan iklan kita.


TIKET DAH TAK BANYAK TAU, ADA LAGI 10 JE!


Comments

Popular Posts